? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 28, 2009

Salsa!<3

Nicalife er fremdeles digg. For de som er enda mer nysgjerrige, har jeg endelig fått somla meg til å legge ut flere bilder på Facebook, så følg med der. Også tenkte jeg å bli flinkere å legge ut ett og annet bilde her også, men jeg må dessverre meddele at kameraet mitt har blitt ødelagt, så det blir ikke mange nye bilder før jeg får kjøpt et nytt et. Men det har jeg planer om å få gjort ganske fort da, så vi får satse på at det ikke tar altfor lang tid, og at jeg skjønner selve kameraet relativt fort også. Også tenker jeg sånn, at et kamera i Norge koster 1000 kr ish, det gjorde hvertfall mitt nåværende kamera rundt juletider i fjor, selv om jeg ikke kjøpte det da, og da tenker jeg at stort dyrere enn det kan det jo ikke være her liksom. Vi er faktisk i Nicaragua. Så dette skal vi fikse! Så skal jeg også få med meg Jeanette på å fikse kamera til meg, for Jeanette har gått fotolinje på folkehøyskole, og kan dette her. Hvertfall bedre enn meg.

I dag har jeg vært på salsakurs! Jeg digger salsa. Salsa er det beste i verden omtrent. Det som er ganske knall, er at mange av de som var med i begynnelsen har begynt å backe ut litt, så vi blir færre og færre, og for folk som er relativt dårlige (les: elendige og komplett uten koordinasjon), som meg, er det veldig deilig at det ikke er så mange i timen, for da får vi sett bedre hva læreren gjør, og læreren får sett bedre hva vi gjør. I tillegg matcher vi bedre med gutter og jenter, så ting går opp, og i det hele tatt funker det bedre med færre i en dansetime, naturlig nok.

I dag gikk det riktignok ikke så mye bedre selv om vi var få da. Jeg har følt jeg har fått til salsa sånn relativt greit de siste timene, men i dag fikk vi en smule vanskeligere koreografi å lære oss, og siden jeg i forrige time dansa med en latinodanser, type sykt flink, så ble det en liten nedtur å danse med en klassekamerat idag, med tanke på ferdighetene, liksom.
Så skulle da danselæreren hjelpe meg litt, så han jeg dansa med fikk danse med ei annen ei, og jeg fikk danse med læreren, men han måtte repetere så mange ganger uten at jeg skjønte noe som helst, så til slutt virka det som han ga opp litt, og gikk en annen plass. Jaja, tenkte jeg, da, da får jeg bare prøve meg litt fram på det jeg kan. Men etterhvert virka det som han fant ut at åkej, Runa må også få lære seg litt, og da prøvde vi på en ny koreografi, og den var jeg knall i!:D Så da fikk jeg høre "Eso! Eso! Eso!", som betyr "Sånn ja! Sånn ja! Sånn ja!" når jeg gjorde det riktig, og da ble det gøy igjen:) Så jeg føler salsa er noe jeg vil fortsette med. Det er liksom noe å gjøre, pluss at det er grei trening, og det er knaaallgøy. Og i tillegg får jeg trent meg litt til salsakvelder ute på byen, noe som ikke gjør noe, for jeg trenger å få øvd meg litt, for hver gang jeg danser med folk som ber meg opp, begynner de å kurse meg skikkelig. Det er litt småflaut, så noen trinn å brife med hadde ikke gjort så mye. Jej!

Så ja, salsa er rett og slett knall. Salsa er herlig, salsa er kanskje tilogmed litt av meningen med livet. Dra seriøst til Latin-Amerika og lær deg salsa, det er så fantastisk. Så dans salsa! Det ble meningen med dette innlegget.



Salsabloggings!

0 comments: