? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 1, 2009

Olla Quemadaaaaa!

Da var nytt kamera på plass, til den nette sum av litt for mye, men sånn er det vel bare. Dessverre vil mitt kamera alltid være det perfekteste i verden, så helt topp er det ikke, men sånn er det bare. Det er jaffal supertøft med touchscreen og hele pakka. Så da var det i boks. Jej!

I kveld er det Olle Quemada igjen, sånn som i går. Men i går var det konsert, og i dag er salsakveld, så det er ikke helt det samme. Kvelden i går var egentlig ganske knall. Geniaaalt bra konsert, spør du meg, de spilte alt fra Bamba og Guantanamera til Pink Floyd, og allsidig som jeg er, likte jeg det meste. Bra kveld!

Og siden det er salsakveld i kveld, og salsakveld med få unntak pleier å være ganske bra, tror jeg at dette skal bli kos. Salsa er gøy, og det blir alltid litt dansing på meg uansett, og jeg har ikke opplevd å ha dansa med mange dårlige gutter her nede, så det blir bra:) Nå skal det sies mange andre har opplevd å danse med dårlige gutter da, så de fins, de også. Men jeg har hatt flaks. Hihi.

Den eneste grunnen til at jeg fortsatt skriver dette innlegget her, er eeegentlig at NicaraguaJeanette er treeeeig til å fikse seg. Hun kom hjem fra salsatime litt før halv 8, og ba meg komme bort til dem halv 9! Det føler jeg er for mye å be om. Jeg har kjeda meg leeenge. Men, siden jeg gjør alt for NicaraguaJeanette, så får det vel bare bli sånn. (NicaraguaJeanette er Jeanette som jeg henger med i Nicaragua, men siden jeg har to Jeanetter, så heter hun NicaraguaJeanette, bare så det er sagt.)

Jess, jeg føler det var det jeg gadd å skrive, selv om jeg fremdeles har 20 minutter igjen, OG jeg må vente på Agnete som også er treeeeeig. Men mer kan man ikke skrive hvis man skal unngå klaging, og det skal man, så vi blogges!

Runus

0 comments: