? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, September 4, 2009

Fiesta!

Etter fem dager her i Nica, er det klart for bli kjent-fest! Det skal starte om en times tid, klokka sju lokal tid! Jej!

Ellers har vi hatt introduksjonsdag i dag, med forelesninger om Nicaragua før og nå. Det er seriøst utrolig interessant! Gleder meg til å komme igang med Latinamerikastudier også. Tror det blir minst like bra som spansk egentlig, for det er jo faktisk samfunnsfag, som liksom er min greie, føler jeg.

Jeg har begynt å få litt hjemlengsel da... Kjenner at jeg savner venner og TusenFryd og sånt, og er litt sånn skummelt at det er en stund igjen. Men altså. Det går vel over, tenker jeg. De jeg har hjemme er jo der når jeg kommer hjem igjen, og i mellomtida skal jeg ha det herlig her. Det har hvertfall vært en herlig begynnelse:)

Dette blir bra! Og i kveld blir herlig!:D
Hasta luego!

Buenas noches:)

2 comments:

Christine said...

Du skal være borte til november, det går fort. ikke få hjemlengsel, nyt heller den tia du har der før den er over! :P

Runa said...

ja, nå har jeg klart å gjøre det:) vent til jeg forteller deg om festen du, det var gøy det!:D