? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 21, 2009

Jadda

Da var det dagen derpå etter festen til Christine. Må si det egentlig var ganske gøy, til tross for et litt for stort alkoholinntak for min del:p Hvis jeg har noen jeg må be om unnskyldning til, så sier jeg det nå! Unnskyld! Var ikke meninga, jeg er egentlig ikke så fryktelig ille. Tror jeg...
Uansett, jeg vet ikke helt hva som skjedde. Vi hadde planlagt å vorse med punsj, som jeg skulle lage, siden Christine ikke hadde tid. Så jeg gjør som jeg blir bedt om, og så skal Christine smake, og hun kjenner ikke noe som helst av alkoholinnholdet. Jaja, tenker hun, da kan vi jo helle på litt mer! Så ender det med at vi heller oppi nesten en trekvarts flaske med 37,5% sprit. Jadda, sånn skal det være. Og som om ikke det var nok, hadde vi jo cider også! Og til å kose oss skikkelig hadde vi en god del Bacardi Razz som også gikk litt over styr. Det er første gang jeg ikke har kjent alkoholsmaken av dette, kanskje fordi jeg hadde litt for mye innabords fra før:p Men, dette er sånt som skjer, alle har driti seg ut i fylla et par ganger, sånn er det bare. Jeg koste meg skikkelig jeg, selv om jeg ikke skal drikke på en stund igjen:)

Ellers så har det vært vinterferie, og når det betyr ferie for alle andre, betyr det ekstra masse jobb for de som jobber på SFO. Ikke for det, jeg har egentlig hatt det veldig hyggelig, men det å skulle stå opp klokka 7 om morgenen når du er vant til å stå opp klokka 11, det er ikke alltid så greit. Det endte med at jeg fikk sånn omtrent et kvarter på meg fra jeg gikk ut av senga og til jeg gikk ut døra. Så egentlig blir det litt deilig å komme tilbake til vanlige rutiner igjen, til tross for litt mindre lønn:)


Også er det snart vår!:D I dag er det 8 dager til 1. mars! Og jeg blåser i hva snøen og temperaturen sier, 1. mars er det vår på papiret, og papiret bestemmer! Så det blir deilig! Også er det sannsynligvis varm påske i år også, siden den er så sein! Og varm påske betyr varmt påskevær i Dublin!:D Mye å glede seg til, med andre ord:) Livet er flott!

Jej!

0 comments: