? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 14, 2009

Trondheim og navnefest!

Ja, da har jeg kommet meg til Trondheim igjen, for første gang siden jul, og det var faktisk ikke så ille:) Kom fram i går seeent på kvelden, tok flybussen inn og gikk omtrent rett og la meg. Må innrømme at senga mi her er en god del bedre enn den i Oslo, så det liker jeg.

Og i dag har det vært navnefest for Leon, min vakre nevø!:D Utrolig koselig, og det er helt utrolig så stor han blir mellom hver gang jeg ser han! Men han blir finere og finere, og jeg er så stolt av å være tante til det lille nurket!:) Bilder av Leon? I think so!:D






Er han ikke nydelig?:)

Ellers, hvis noen lurer, så kommer jeg til Oslo igjen på mandag, og da er det fulltidsjobbing på SFO hele uka pga vinterferien, men vi skal både på bowling, skøyter, ha pyjamasparty og karaoke, så dette kan ikke bli annet enn gøy!:)
Blogges! (ja, jeg hermer;))
Jej!

0 comments: