? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 11, 2009

Rare ord

Jeg og Torun har etterhvert, gjennom ganske mange år, samla opp en god del ord vi syns er ekstremt rare. Her kommer en liste over de jeg kommer på her og nå, i tillegg til de Torun kommer opp med over en telefon:

Spaghetti - Dette kom jeg på i dag faktisk, så det nyeste ordet i samlinga. Hva skjer med spaghetti liksom? SPAGhettI? Gosj...

Vase - Et ord vi kom på for ganske lenge siden. Si vase mange ganger etter hverandre, så blir det driiitrart
Jobb - hallo! Jobb er bare merkelig! jobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbJOBB! Nå er det rart nå!
Horisont - Hva skjer med dette ordet? Egentlig ganske fint, men hvis man deler det; Hor-i-sont. Jadda. Men flytende liker jeg det. HorisOnt:)
Ellers - dette er bare merkelig. Vet ikke hva mer jeg skal si en gang. Enn ellers? Nja, greit ellers. Srelles ad?

2 comments:

Christine said...

Gaffel er det rareste ordet jeg vet om :P

Runa said...

haha! det har jeg faktisk ikke kommet over opp gjennom alle de årene jeg har samla på ord, men det er faktisk helt sant!:p