? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 17, 2009

Ikkeno cruise allikevel...

Det blir visst ikke no cruise på oss allikevel. I dag skulle jeg ringe Color Line for å høre hvordan det var med dette med aldersgrenser, siden vi skulle prøve å bestille i går, også var det en del uklarheter ifbm med denne her aldersgrensa. Så jeg ringer da, står i telefonkø i kanskje et kvarters tid, også klarer jeg selvfølgelig å komme borti legg på-knappen, så jeg måtte prøve igjen seinere. Så prøver jeg igjen seinere, venter i kanskje 20 minutter, også blir det selvfølgelig brutt! Guuud, tenkte jeg, jeg får prøve igjen. Jeg ringte for siste gang kl 1134, og kom gjennom til en ordentlig person klokka 1152, og da var det jeg fikk beskjed om at neida, man må være 23 år for å komme med på båten, det holder ikke at noen er det. Så dette var triste greier, spesielt siden vi hadde gleda oss skikkelig masse. Isj.

Så vi får se hva som skjer, jeg håper litt på en annen type tur, vi så gjennom noen billige billetter til Dublin, det hadde jo egentlig vært helt herlig... Men jeg har jo egentlig ikke råd da. Nå har jeg bestemt meg for å dra til Nicaragua med Kulturstudier til høsten, og da må man ha penger! Og det er jo greit å ha litt ekstra også, siden jeg faktisk er i Nicaragua liksom. Men jeg får se! Hadde vært greit å se om jeg fant en ekstrajobb også, jeg søkte som sentralbordassistent hos Spice i går (drømmejobb, jadda), rett og slett pga god lønn, men neida! Den stillingen var besatt den. Jeg har aldri skjønt hvorfor de ikke bare fjerner annonsene når stillingene blir besatt! Da burde det vært flere ledige stillinger i det minste! ÅÅ altså! Bajs!

Så vi får se hva som skjer. Hvis noen føler for å dumpe noen slanter i fanget på meg i løpet av fjern eller nær framtid, så værsågod. Og værsåsnill forsåvidt også:)

hmf

0 comments: