? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 5, 2009

Førerkort!:D

I dag, torsdag 5. mars, klokka 1345, gikk jeg og satte meg inn i bilen som jeg har kjørt i noen måneder hos Bryn og Brynseng trafikkskole, sammen med en sensor, og hadde førerprøve. Jeg var umenneskelig nervøs, og hadde sikkerhetskontroll med kontroll av lys, som gikk til h......, så jeg følte dette var en dårlig start. Jeg skalv i de ca 50 minuttene jeg satt i bilen og kjørte, og ble veldig uforberedt, siden dette skjer på et veldig lite fåtall av oppkjøringene, bedt om å rygge inn på en av parkeringsplassene. Dette tok meg sånn 5 minutter ekstra, fordi jeg var såå usikker, og prøvde å finne ut om jeg lå veldig skjevt, altfor rett, oppå gangfeltet, på skrått i parkeringsplassen eller om ett eller annet annet var helt feil, men til slutt turte jeg ikke mer, så jeg sa åkej, sånn. Da spurte sensor, ja, er du fornøyd nå? Jeg var selvfølgelig ikke fornøyd, ett eller annet måtte jo være feil, men jeg var liksom ikke i stand til å gjøre så mye mer, så jeg bare sa ja. Så sier han, ja, da skal du få resultatet av meg. Da vil jeg begynne med å si at du har i dag... (og her brukte han laaang tid, så jeg var heeelt sikker på at jeg hadde strøket) bestått førerprøven. Jeg fikk heelt sjokk, så jeg sa "nei! Har jeg?! Tusen takk!!!!" Og han bare, ja, du får takke deg selv, det er ditt arbeid. Så pekte han på litt forskjellige ting som jeg kunne gjort bedre, blant annet dette med sikkerhetskontrollen, men jeg klarte ikke å la være å smile, så jeg ble bare sittende og flire som kommentar:p Meen, det er de vant til når folk består kan jeg tenke meg, så det er null stress:) Han kunne ikke trekke tilbake beslutninga si uansett, så jeg tenkte bare "JEG HAR FØRERKORT!":D Og herregud, jeg må bare innrømme, det er lenge siden jeg har vært så lykkelig. Er sååå herlig!:D Etter jeg gikk ut av bilen hoppa jeg inn på trafikkstasjonen i Lillestrøm, ropte "jeg besto!" til læreren min, som sa "ja, jeg skjønte det" pga reaksjonen min, og gikk bort til kassa og sa "hei, jeg har tatt lappen jeg!" Så fikk jeg et midlertidig førerkort, som egentlig bare er en lapp som er ganske kjedelig, så jeg gleder meg til det andre kommer i posten. Så kjørte vi tilbake, jeg merka at jeg var fullstendig utkjørt, for kjøring og oppkjøring og stress og nerver tar skikkelig på! Gosj. Men, hvem bryr seg, jeg har lappen!:D
Etter over to år med mer eller mindre jevn kjøring har jeg endelig klart det! Haha!:D Nå er jeg fornøyd ass:) Nå er livet ganske så bra, laptopen min er føkka, men det driter jeg i:)
Jeg har lappen jeg har lappen jeg har lappen jeg har lappen jeg har lappen jeg har lappen jeg har lappeeeeen!:D:D:D:D

1 comments:

Anne said...

Så bra!! Gratulerer så masse Runa:) Endelig!