? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 10, 2009

Åkej, Christine maste på at jeg skulle skrive mer i bloggen min, så jeg fant ut at jeg fikk gjøre det.
Jeg har vært på konferanse i helga! Herlige greier!:) Lokallagskonferanse i SOS Rasisme, noe som er omtrent like fantastisk hver gang. Denne gangen var Ali Farah og Kohinoor Nordberg der for å snakke om da Ali ble nektet hjelp fra to ambulansesjåfører i Sofienbergparken i august 2007. Utrolig sterk historie! Jeg snakka litt med de etterpå, og jeg må bare si at jeg ønsker dem all den støtten de kan få, de fortjener ikke noe sånt. Så meld dere inn i gruppa "Support Ali Haji Mohamed Farah" på Facebook, det har faktisk litt og si, folk følger med på sånt også. Ønsker de i alle fall lykke til framover!

Ellers så blir det hyttetur på meg i mars!:D Blir tidenes rølpetur med en haug tusenfrydere, vi skal til Trysil og bo på hytta til Leif Arne:) Det blir herlig! Gleder meg masse:D Så det blir bra:) Har til og med fått til at vi reiser på ettermiddagen, så jeg slipper å spørre om fri fra jobb, og da slipper de å bli sure! Kan det bli bedre liksom?:p
Dette blir bra:)

Utover det har jeg ikke så mye mer på hjertet... Annet enn at jeg fremdeles er like rådvill på hva jeg skal til høsten, men får vel bare tenke på det til alle fristene har gått ut, og jeg sitter her uten så mye muligheter:p Nejda, har ingen planer om det, har bare bestemt at uansett hva jeg gjør så skal det være gøy!:D Det er det som er poenget med å være 20!:)


Jej!

0 comments: