? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 15, 2009

Oslo, bursdag, hyttetur og cruise!

I morgen skal jeg til Oslo igjen:) Det blir deilig det! Er riktignok koselig å være i Trondheim på besøk et par ganger i halvåret, men kjenner det er utrolig godt å kunne dra tilbake igjen til en plass som jeg faktisk syns er gøy å bo. Så i morgen blir det bra!:)

Idag har jeg vært på kafé med Inamor, og det var utrolig koselig! På samme måte som man blir sittende med alle andre Skiringssalfolk, ble jeg og Ina sittende og prate om Skiringssal i etterhvert ganske så lang tid. Og gud, så koselig det er! Er ikke så mange andre som forstår det, men Skiringssal er nok den beste plassen i hele verden, og den fortjener noen timer med snakking når det er rom for det. Derfor velger vi å gjøre rom for det når vi finner andre som har interesse av dette fantastiske temaet!


Ellers så har Christine bursdag snart! Og hun skal ha feiring på fredag, noe som blir gøy!:D Jeg skal være med og handle inn drikkevarer med henne til uka, så de som skal komme kan glede seg:p

Enda mer ellers er det tid for hyttetur om ikke så lenge! Fredag den 13. mars drar 10 tusenfrydere til Trysil for å ha det gøy en helg, og noen få for å stå på ski:) Gleder meg masse, selv om enkelte er opptatt av at fredag den 13. er en dårlig dag å legge ut på hyttetur på. Men jeg bryr meg prinsippielt ikke om sånt, sist fredag den 13., som var i forgårs, fløy jeg fra Oslo til Trondheim, og vi kom fram fem minutter før tida med en uvanlig behagelig landing. Så dette kan ikke gå annet enn bra.

Og som om ikke hyttetur til Trysil er nok, så skal vi om alt går etter planen på Color Fantasy til påsken også! Og der er det spa, shopping, badeland og masse mer, så det har jeg lyst til!:D Vi blir forhåpentligvis en del som skal også, for det er ikke såå dyrt nemlig! Bare litt:p Men det blir bra, og jeg skal hvertfall benytte meg av spamulighetene, for det er best i verden!:D

Så egentlig, sånn kort sagt, ser det ut til at jeg har en ganske bra vår liggende foran meg. Og det liker jeg, for når vinteren er så kald som den er nå, er det greit å glede seg til noe koselig som kommer om ikke så altfor lenge:)

Jej!

0 comments: