? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 3, 2009

jeg har gitt etter

Da har jeg offisielt gitt etter og tatt skrittet inn i de tekniskes verden, og oppretta en blogg. Føler meg ekstremt teknisk her jeg sitter, og må spørre Christine om det meste:p Menmen, det er sånt jeg har planer om å lære meg.
For tiden gjør jeg ikke mye spesielt, men fant ut at hvis jeg skulle gjøre noe spesielt engang, hadde det jo vært greit å ha en plass å fortelle om det. Så jadda, her kommer det til å skje mye spennende:p
Så vi får se! Dette blir bra!

Jej!

0 comments: