? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 3, 2009

Fiesta en la playa!

I går var det fiesta en la playa for alle penga. Playaen var da der vi har studiesenter, og det var satt fram ekstra kjøleskap fylt opp med ekstra øl for anledningen. Knaaall! Og maken til fest har jeg virkelig ikke opplevd, tror jeg. Du kan forestille deg den beste festen du noen gang har vært på, og legge til en strand ved stillehavet, bading i brisen tilstand, tropenatt og solnedgang ned over Stillehavshorisonten, så tror jeg du får noe som kan sammenlignes med det vi hadde. Gud, så herlig. Rett og slett.

Denne festen var da en strandfest som begynte kl 1130 på formiddagen, og fortsatte utover dagen og kvelden, før vi ble kjørt tilbake til byen med buss kl 7 på kvelden. De sa de hadde erfaring med at det var mer enn nok tid, men for min del kunne vi egentlig blitt der over natta, så genialt fantastisk var det.

Nå skal det sies at nerder som vi er, begynte min LA-gruppe festen med halvannen times disposisjonsforberedelser. Vi har nemlig disposisjon til mandag, og hadde ingen andre muligheter. Liitt vanskelig å konsentrere seg skal jeg innrømme det var, men vi var flinnke og klarte det bra likevel. Jej!

Utover dagen ble det grilling og drikking, volleyballturnering og bading. Rett og slett helt idyllisk. Bading i brisen tilstand er egentlig helt fantastisk, når bølgene ikke er så gigantiske og formen bare er helt perfekt, kan det rett og slett ikke bli bedre.

Må forresten også få sagt at vi hadde quiz som Lisa, Ingrid og Jan Egil hadde vært kjempeflinke og laget, til inntekt for Barrilete, som er et fritidshjem for barn i Leon, og det var jo kjempegøy. Og smarte og flinke som vi er, så vant vi! Grupo Ochopussy jej! Så vi fikk medaljer og alt mulig, ikke måte på hvor flinke vi var.

Så utover kvelden ble det mer drikking, mer prating og enda litt mer bading, og da solnedgangen kom ned over Stillehavshorisonten ble det rett og slett helt fantastisk perfekt. Jeg og Ingvild, og sikkert alle de andre også, fikk stillehavsfølelse deluxe (type, herregud, hvor heldige er det mulig å bli? Vi har skole på stranda, bor i Nicaragua og bader i STILLEHAVET!), med tanke på hvor ekstra deilig det var akkurat denne kvelden, og livet var helt utrolig fantastisk.

Hjemturen var som sagt etter min mening litt for tidlig, men livet var jo så perfekt, så det gjorde ikke så mye. Planen var å spise middag for så å dra ut, men det ble sent, og middagen tok lang tid, så da vi var på vei ut var det ingen noe sted, og der det var noen var det ingen hyggelige, så vi endte opp med å dra hjem ganske tidlig, hele gjengen. Men det gjorde ikke så mye, for vi var stort sett ingen fyllesyke i dag, så det ble kun en helt fantastisk avslappende bydag med kafe og shopping, noe som passa meg perfekt. Livet er herlig, dere! Nica er best!<3

Strandfest i bilder:)
Må bare beklage at noen står feil vei, det er fordi pcen min er mongo. Men bedre med feile bilder enn ingen bilder!







Bloggings!

0 comments: