? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 21, 2009

Etterlengtet bildeinnlegg!

Trine klager mye på at jeg skriver lange innlegg for tida. Men, det begrunner jeg med at selv om det er mye å fortelle om en ting, så er det jo faktisk bare en ting det handler om, og da går det ikke å fortelle om denne ene tingen, f eks Ometepe, i mer enn ett blogginnlegg. Sånn er det bare. Da var det sagt.

Ellers tenkte jeg dette kunne bli bildeinnlegg, siden jeg har vært så flink å omsider få lagt inn bilder på pcen nå. Og! Det som enda bedre er, etter å ha vært på Ometepe og rundt omkring i Leon med desperat kamerabehov, men intet kamera rett og slett fordi jeg ikke kunne finne laderen til det, fant jeg den endelig! I toalettmappa mi faktisk. Så nå er to uker med irritasjon over mistet kameralader over, og jeg kan ta med meg kamera til Corn Islands, som vi er omtrent 15 nordmenn som kommer til å erobre i løpet av morgendagen. Dette blir bra!:)

Bilder vil komme fra det også når den tid er inne, men her er fra et av verdens vakreste steder, nemlig Ometepe. Jej!





2 comments:

Christine said...

du har ikke vurdert å bytte bakgrunn snart eller? :p

Runa said...

en god grunn? jeg lever i sommer enda jeg,vetdu;)