? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 9, 2009

Tidenes beste?

Nå er det ikke lenge igjen før skolen starter for flesteparten av mine bekjente, og jobb for resten av de. Det gjelder for meg også, og i skrivende stund er det to uker, to dager, 6 timer og 40 minutter til jeg skal sette meg på flyet som skal ta meg til London, og dagen etter skal jeg sette meg på et nytt fly som skal ta meg til Miami, før jeg til slutt skal sette meg på enda et fly, som skal ta meg helt til Managua, Nicaragua. Herregud, det er ikke lenge igjen. Det er kortere igjen til det enn det er siden sist jeg skrev her, og det syns jeg sier litt... Både om hvor mye som har skjedd, og om hvor kort tid det faktisk er igjen. Jeg grugleder meg skikkelig, men jeg tror det blir knall altså.
Her om dagen var jeg og Christine i byen, og da vi gikk gjennom butikker som nettopp hadde fått inn vinterjakker og votter og luer, da var det ganske deilig å kunne skyve tanken om at det var nødvendig ganske langt vekk for en stund:)

Men før jeg skal gruglede meg mer til Nicaragua, har jeg lyst til å skrible litt om tidenes beste sommer. For den har virkelig vært det i år. Det er kanskje sånt jeg sier hvert år, men så mange nye mennesker som er så fantastiske, og så mange gamle mennesker som er like fantastiske, og så mange mellomgamle mennesker som har blitt enda mer fantastiske, det er det lenge siden jeg har sett så mye av på en gang. Men i år har jeg fått se det. Jeg har nok en gang fått masse nye venner for livet, som jeg har blitt så umenneskelig glade i, og som jeg setter gedigent stor pris på. Det håper jeg dere vet, altså:)
Så egentlig vil jeg bare si tusen takk til alle som har gjort de siste månedene så fine, dere vet hvem dere er! Og hvis dere ikke vet det, så er det sånn omtrent hver eneste person jeg har utvekslet en eller flere setninger med på TusenFryd, og de som ikke går innenfor der, vet jaffal hvem dere er. Så takk! Jeg er så glad i dere!

Også er jeg glad i en hel haug andre mennesker, som også vet hvem de er, så fortsett å vite hvem dere er. Jej!

Utover det har ikke jeg tenkt å skrive noe hade-innlegg her enda, for jeg kommer uansett til å fortsette å skrive småtterier når jeg havner nedi der, så egentlig vil jeg bare si jej! Sommer er best!

Runa:)

0 comments: