? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 31, 2009

Første skoledag!

Åkej, jeg har fått beskjed om å legge ut bilder av mange her, og det skal jeg prøve å få gjort. Det er bare det at jeg liker ikke så godt å drive og laste opp bilder på pcen, så jeg utsetter det til det er litt flere å legge inn. Men akkurat nå fikk jeg en klok påminnelse om at TENK om jeg mister kameraet på en eller annen måte! Det hadde vært kjedelig det. Så snart skal det komme bilder! Lover!

I dag har vi vært på studiesenteret for første gang. Det var rett og slett idyll:) Skolegården vår besto av palmer,hengekøyer, stråhytte og badestrand rett ut til Stillehavet. Har ikke hatt noen annen skole enn en test idag for å se hvor flinke vi er, og jeg havna på gruppe 8 av 9 på nybegynnerspansken! Det betyr at jeg er på den nest beste gruppa, har vi funnet ut. Jehej! Så dette blir bra.

Etter noen timer med bading og soling og bølging på studiesenteret, dro vi tilbake til Leon og fikk nok en omvisning i byen. Da stakk vi innom noen sånne studiesentre som tilhører universitetet i Leon, og det beste med de er at det er aircondition. Men bortsett fra det virka det sånn passe da, det var visst ikke lov å ha på seg shorts og singlet der, man må være litt mer forsiktig med hva man har på seg liksom, så vet ikke hvor mye jeg kommer til å henge der. Men får se!

Ellers har jeg spist en bedre middag på en plass som heter noe sånt som Bar Baro, der vi fant ut at dette måtte være en rikmannsplass av noe slag. Det fant vi ut både fordi det var "dyrt", type 60 kr for biff, og fordi det hang folk der som så "rike" ut.

Nå skal jeg snart sove! Vi skal dra herfra ti over sju i morgen tidlig, så det blir tidlige morgener på oss. Jeg har for første gang i mitt liv blitt påtvunget A-menneske, og det funker! Våkna tidlig i dag og, 0620 for å være nøyaktig, og hadde ikke store problemer med å stå opp. Det er egentlig ganske deilig, for det blir så varmt å sove uansett, så det er like greit å stå opp. Men det er fremdeles litt vanskelig å legge seg seint nok om kvelden da, for vi blir så trøtte så tidlig, både pga varmen og fordi det henger igjen litt jetlag, tror jeg, så vi prøver å være flinke og være våkne litt lenger enn det som er greit liksom. Men det kommer vel:)

Ellers håper jeg dere har det kaldt og fint hjemme. Det har ikke jeg:)

Jej!

3 comments:

Christine said...

selv om du ikke legger bildene ut på nettet burde du ta deg to minutter hver kveld å putte de inn på pcen. jeg snakker av efraring, det suuuuger å miste masse bilder!

tjine said...

0620? er du sikker på at du ikke bare så feil på klokka, igjen? :p

Runa said...

Jeg ser aldri feil på klokka jeg:)