? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 21, 2009

Trondheim!

Ja, da satt jeg her. I Trondheim. Jehej! Ikke helt:p Men hittil er det ikke så ille som jeg har skulle hatt det til da. Har riktignok bare vært her i to timer, men likevel. Har møtt igjen Torun, og det var kos, og spist middag med henne og Jim (kjærsten hennes) og pappa. Og det var også koselig. Så skal jeg møte Charlotte i morgen, og kjøre Mathias til flyplassen, også skal jeg spise middag hos mamma etterpå det. Og da får jeg møtt Anne og Leon også!:D

Utover det har jeg hatt 6,5 fantastiske timer i bil i dag. Det var gøy det. Vi starta på Linderud sånn omtrent 2, og kjørte innom Bøler og Haugerud først, for å si hei og hadet til SFO og Christine. Det var så umenneskelig koselig å se igjen SFO-folka, selv om det ikke var så mange av de jeg kjenner igjen. Men noen var det, og det var gøy. Og alle barna var det selvfølgelig gøy å se igjen:) Jeg tror jeg må prøve å få jobba der litt når jeg kommer hjem igjen også, for det er jo så hyggelig at det skulle nesten ikke vært lov.

Uansett, etter å ha vært innom både Bøler og Haugerud, hvor jeg fikk sagt hadet til CHristine enda en gang, så bar det avsted. Jeg er kanskje ikke kjent for å være verdens mest tålmodige menneske, men det var ikke før etter et par-tre timer at det begynte å bli kjedelig. Jeg hadde tilogmed klart å ikke kjøpe noe som helst lesestoff, så det ble jo bare enda bedre. Men, med den geniale underholdningen jeg har i pappan min, litt radio og litt soving med jevne mellomrom, kom vi oss fram til slutt, med kun to stopp. Så klokka ble halv 10 da vi var framme, og da fant vi ut at vetduhva, vi gidder ikke å ta inn all den bagasjen enda. For det var en del nemlig.

Jeg eier en hel haug med dritt, har jeg funnet ut. Jeg nevnte det vel i forrige innlegg, men jeg kommer seriøst ikke over det. Det tok to dager å pakke sammen, og da kasta jeg en del. Likevel endte jeg opp med en bil som faktisk var stappfull av x antall søppelsekker, poser, sekker og en diger koffert. Så det å skulle pakke til en tre måneders tur til Nicaragua, det blir et spennende prosjekt! Heldigvis har jeg en ukes tid hvertfall:)

Siden jeg har kommet til Trondheim nå, har jeg fått sett litt på pensumbøkene mine også! Og de er fiiiine! Jeg gleder meg skikkelig til å komme igang nå:D Tror ikke det blir sånn kjempeskummelt, bare litt... Spesielt selve reisen da, er jo den som gjør hele greia skummel, fordi den tar så syyykt lang tid. Men når jeg bare blir ferdig med den, kan jeg ikke se for meg annet enn at det bare må bli genialt. Så jeg begynner å gi slipp på gruinga av grugledinga mi nå, så snart er det bare gleding igjen:)

Men siden jeg nå har reist i mange timer og pakka i enda flere, så skal jeg slappe av resten av kvelden, og sove lenge i morgen. Så jej!

Runa

0 comments: