? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 27, 2009

Nå er det ikke lenge igjen...

Åkej, nå sitter jeg her, klokka er 2236, det er torsdag kveld. Jeg er nesten ferdigpakka, det meste er på plass, og i morgen tidlig drar jeg nedover til Oslo, havner på Gardermoen til klokka 7, og reiser til London, Heathrow med et fly som går herfa kl 2050. Da er jeg i London sånn 22ish, lokal tid, og da er jeg faktisk på vei. Så nå kjenner jeg at reisefeberen begynner å melde seg, det må jeg bare innrømme. Jeg har liksom stressa så mye for å få alt klart helt til nå, så det er ikke før nå at jeg liksom har satt meg ned og tenkt at åkej, jeg reiser i morgen. Men nå kan jeg jo tenke det, for nå er det bare småting igjen. Og jeg kan fortelle at seriøst, det er så umenneskelig skummelt å tenke på. Jeg gleder meg jo selvfølgelig, det er nok bare selve reisen som faktisk er skummel. Ikke den engang egentlig, det er jo bare spentheten som er skummel.
Neida, dette blir gøy. Dette får jeg til. Ja! Dette blir knall! Herregud, som jeg gleder meg egentlig.

Åkej, da er det klart. Jeg gleder meg!:D

Nå vet jeg ikke hva som skjer med blogging og meg framover, jeg skal prøve å oppdatere så fort jeg kan, så får vi se hva som skjer. Men i mellomtida vil jeg at folk skal ønske meg god tur ellerno:)

Hadesålenge!