? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 16, 2009

Da var siste vakt på TusenFryd over for i år...
Det endte opp med å bli en heller regntung dag på BadeFryd da, men vi hadde det koselig likevel. Det var meg, Kaja og Kim, som passa på overraskende mange gjester, som aldri ga seg med bading. Hva feiler det mennesker som bader når det regner i ett fra kl halv 11 om formiddagen til ubestemt tid ut på kvelden? Det kan man lure på.
Uansett, det ble en ganske kald dag utav dette her, men da vi omsider stengte og kunne bevege oss mot kontoret og avslutning og diverse ting, så ble det masse varme hadeklemmer på meg, så det trivdes jeg med:)

Denne fine lørdagskvelden endte heldigvis opp med noe enda finere da, og det var fest hos Kristoffer. Masse koselige mennesker som jeg fikk henge enda litt til med før jeg måtte si hade, som gjorde at jeg hadde det skikkelig knall. Jej! Så takk for en knall sommer, alle sammen! Så ses vi neste år ellerno:) Om ikke før. Jehej!

Ellers har jeg sagt hadebra til enda litt flere mennesker i det siste. Som om ikke denne regntunge siste lørdagen var nok, jobba jeg, Jeanette, Angeline, Lene og Charlie på adminfest i går, hvor Halvor var på BadeFryd med meg og Charlie hele kvelden. Dette endte også opp med å bli en regntung kveld, så vi var fine og våte da vi var på vei hjem igjen. Men det var faktisk verdt det, merkelig nok, for det er sjelden jeg har gjort så lite for 400 kr på TusenFryd. Og det liker vi:)

I dag fikk jeg sagt hade til enda en. Og det var Stian. Vi hadde planer om å ta en kaffe sammen, og selv om Stian klarte å komme 55 minutter for seint, så endte vi opp med å sitte i to timer og bare prate, og "ta en kaffe" endte opp med å bli to kaffe og en smoothie på hver. Så egentlig har jeg hatt det ganske knall. Spesielt siden denne dagen slapp å bli regntung og sånt, og heller bare ble soltung, noe vi liker enda bedre.

Så i skrivende stund er det da en uke, tre dager, to timer og 21 minutter til flyet mitt går fra Oslo til London, hvor jeg etterhvert drar videre på min tidligere nevnte reiserute. Herregud, det er faktisk bare snakk om ti dager til. Det er nesten litt for lite, syns jeg. Men guud, jeg skal ha det gøy!:D

Utover uka kommer jeg til å si hadebra til enda flere, og hvis du vil si hade til meg er det bare å skrike ut, så får vi ordna det. Selv om det er trist å si hade til folk, så er det litt koselig også syns jeg, for da får jeg så masse gode klemmer:) Og hvis du ikke er en av de som gidder å si hade til meg, er jeg å treffe igjen i november, som det også bare er å skrike ut om hvis det skulle være ønskelig.

Utover det igjen kommer jeg til å oppdatere bloggen med både Trondheimsnytt og Nicaraguanytt, selv om det sistnevnte nok blir mest spennende. Så følg med! Jeg gleder meg jaffal:)

So long!
Runus

0 comments: