? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 28, 2009

Sertificated Site Controller!

Da har jeg altså bestått teoretisk og praktisk prøve for Site Controller-kvalifikasjon, så nå er jeg Site Controller på Sky Coaster! Det betyr i praksis ikke så veldig mye, men jeg har hvertfall muligheten til å ha ansvaret for hele TusenFryds "site" som det heter, dvs Sky Coaster-området. Og jeg er så glad! Jeg hadde prøven i går kveld, og jeg var så nervøs at jeg holdt på å begynne og grine og alt mulig... Skumle greier at noe sånt kan gå sånn inn på meg...

Vi hadde først en praktisk prøve, som tok år og dag å gjennomføre for hver enkelt gruppe, og siden jeg og Jon Anders var sist av alle, ble jeg stående og være nervøs kjeeempelenge. Men til slutt ble den gjennomført, og jeg fikk vite at jeg hadde bestått den praktiske delen. Så var det tid for teorien, og jeg var helt kvalm og begynte faktisk nesten å grine. Så satt vi der alle sammen, fikk pizza og greier, så det ble ikke sånn veldig spent stemning, selv om alle var ganske nervøse. Så begynte vi, og de første par spørsmålene gikk overraskende greit, og jeg var halvferdig etter sånn 5 minutter. Men så kom det et par tvilespørsmål, og de var litt ekle, men det funka da.

Da jeg var ferdig, hadde allerede noen levert, og et par hadde fått vite at de besto. Også var det sånn at jeg hadde liksom funnet 4 spørsmål som jeg visste at kunne være feil, men siden maks antall feil var 5, så tenkte jeg okei, da har jeg en å gå på i tillegg til de. Så etter hvert fikk jeg vite at to av de andre jeg hadde svart på også var feil (ironisk nok to av de første spørsmålene som jeg hadde følt meg så sikker på...), og da hadde jo jeg minst 6 mulige! Så da var jeg sånn, åkej, nå er alt håp ute, men da fikk jeg plutselig vite at jeg bare hadde 4 feil! Og jeg tenkte bare, hæ, hvordan går det an liksom? Så viste det seg at de jeg hadde regna som usikre var riktige alle sammen, det var 4 helt andre spørsmål jeg hadde svart feil på. Det er bra... Jaja, tenkte jeg, jeg sto hvertfall! Så hoppa jeg rundt omkring i administrasjonen på TusenFryd og brølte av lykke, så det ble en bra kveld.:)

Så hvis noen skulle ha lyst til å komme og ta Sky Coaster en dag, er det bare å føle seg trygg, for jeg er godkjent Site Controller av Jason fra SkyCoaster USA!:D

2 comments:

Jeanette Josephine Berg said...

Det staves "certificated". Just FYI. :)

Runa said...

bedre enn certified da, din sopp:p