? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 17, 2009

PC!

Nå har jeg endelig fått tilbake pcen min! Det har nå gått en og en halv måned siden jeg leverte den inn, så det var helt umenneskelig deilig å få den igjen. Det gikk med en nett sum av 2808 kr, men det var faktisk verdt det. Hadde ikke klart meg uten pc uansett, så da hadde jeg vært like langt. Og det var så utrolig flaks at jeg fikk den igjen! Jeg hadde vært og spist middag med pappa, siden han var i Oslo, også var klokka 1953 da vi dro med banen fra Jernbanetorget, og da jeg kom til Carl Berner, var klokka 1958, og da jeg kom til Elkjøp, var den akkurat 8, og på plakaten over inngangen sto det "10-20", og jeg bare shit... Men så tenkte jeg at nå var jeg her, så da måtte jeg bare prøve, så jeg gikk inn og spurte om de hadde stengt enda, og verdens hyggeligste fyr sto der og sa at neida, hva kunne han hjelpe meg med? Jeg ble såå lykkelig, og forklarte greia og sånt, og mens han registrerte inn handelen min sa han: "Nå hadde du flaks!", også smilte han og sa at de allerede hadde tatt kasseoppgjøret da, så han måtte starte greia på nytt, sånn at det tok litt tid, men jeg sa at det gikk helt fint, for jeg var jo lykkelig. Så det viste seg at han bare var skikkelig grei egentlig, og så fikk jeg endelig tilbake pcen min, og han sa at det måtte vel være bra etter halvannen måned uten pc å komme litt på nett igjen og sånt, og at nå fikk jeg ha en god helg. Så det gjorde dagen min, så jeg vil gjerne takke den snille mannen på Elkjøp for at han tok seg litt ekstra tid for å være grei:)

Jej!

1 comments:

Christine said...

Shit, jeg blir stressa av å lese når du ikke lite eller få avsnitt!!! :P