? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 19, 2009

Bryllup og TusenFryd

Nå har det skjedd masse nå!
Forrige helg var sånn, verdens travleste. På lørdag sov jeg skikkelig lenge da, men det trengte jeg for å lade opp til alt det andre som skulle skje. For etter jeg sto opp, gikk det i ett til jeg skulle ta buss, tog og taxi til bryllupet til tante Mari og Jan Gustav.

Så da jeg kom til Oslo S, møtte jeg pappa, også dro vi i finstasen med toget til Lillestrøm.
Nå var dette her det første bryllupet jeg har vært i da, men jeg vil likevel med litt betydning kunne si at det var det fineste bryllupet jeg har vært i noen gang. Kjempemange fine taler, utrolig fin musikk, og alt var bare skikkelig koselig:) Nå er tante Mari og Jan Gustav noen av de fineste menneskene jeg vet om også da, så de må jo nesten ha et så fint bryllup.

Etter det skikkelig fine bryllupet ble jeg kjørt hjem av forloveren til Jan Gustav. Da var klokka blitt 2 om natta, så det var egentlig greit. Så jeg kom hjem og gikk rett og la meg, og sto opp klokka 7 dagen etter. For da bar det til TusenFryd på instruktørjobb! Og det var egentlig også skikkelig gøy, for da nærma sesongen seg litt ordentlig:)

Og så, hele denne uka, har jeg vært på Sky-opplæring! Vi skal sertifiseres og greier, så dette er skikkelig skummelt! Både praktisk og teoretisk prøve og alt. Skremmende greier... Men vi satser på at det ordner seg. Nå har jeg stått der oppe en del timer til sammen, så det bør gå bra.


Og i dag var det åpningsdag!:D Det er så deilig at sesongen endelig er igang igjen, og møte gamle kjente igjen, og bli kjent med de nye. De nye på attrak virker skikkelig greie da, så har tro på denne sesongen her:)
Så det var rett og slett utrolig deilig med sesongstart i dag. Jeg fikk stå på Sky Coaster, så jeg føler jeg ligger relativt godt an til sertifisering, og i tillegg var det koselig å faktisk jobbe der igjen. Jeg og Jeanette har jo gått rundt og mast om dette til hverandre i et halvår nå, så det var virkelig på tide:)

Så nå framover skal jeg egentlig bare jobbe skikkelig masse, egentlig kontinuerlig hver dag fram til slutten av mai, tror jeg, men det blir bra. Det er det som har blitt sommeren min nå, og det er den beste sommeren man kan få:) Så jeg ser fram til masse mer fint vær, festing med attrakfolk og verdens beste sommerjobb!:D
Kom gjerne innom forresten!:)

Blogges!

1 comments:

tjine said...

jeg tar nok turen en dag! =)