? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 16, 2009

Alexander Rybak<3

Åkej, jeg skal ikke skrive masse nå, siden klokka er ti på halv to om natta og det teknisk sett er 17.mai, men jeg må bare si dette her.

Er det mulig? Alexander Rybak, som det har har blitt min drøm å få gifte meg med, er et av verdens mest fantastiske mennesker. Er det mulig? Ikke bare vant han den nasjonale finalen i Oslo Spektrum med mer enn 400 000 flere stemmer enn Tone Damli Aaberge, men han slår også ut hele resten av Europa, og det med en så fantastisk stil at Norge ikke har sett maken noensinne før. Går det an, liksom? Man skulle ikke tro det. Jeg må bare innrømme det, jeg har blitt like stormforelska som jeg var i David Pedersen som 14-åring, om ikke mer. Alexander, jeg elsker deg! Det er ikke ofte jeg går ut så offentlig med forelskelsene mine, men denne gangen er det på sin plass.

Runa is inlove with a fairytale!<3




2 comments:

Jeanette Josephine Berg said...

Legg merke til at på bildet du har av han, så er det et bein som står rett i været. Rett ved siden av han, lissom.. HAHA!

Runa said...

haha! det har jeg faktisk ikke sett, men det ser jo ustyrtelig komisk ut egentlig:p