? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 1, 2009

Karnevaltime!

Dette har vært den første helga på lenge hvor jeg bare har vært i León. Og egentlig så var det ganske deilig, syns jeg. Og det at vi er her og henger gjør jo ikke at helga ikke blir innholdsrik. Ikke på noen som helst måte.
Det var nemlig duket for karneval på fredag, og det var gøy! Vi er en kreativ gjeng, fant vi ut, for så mange sinnsykt geniale kostymer er det ikke ofte jeg har sett på en gang. Jeg var utkledd som nattevakta vår, etter en idé av Agnete, og diverse andre var utkledd som bl.a. Joakim, vår koordinator, drueklase, turister, Zelaya og "tyggis under en sko", som ble min favoritt. Herlig kreative vi er!:)

Karnevalskvelden bar med andre ord mest preg av masse gøye kostymer, og masse, masse dansing. Jeg har blitt så glad i å danse her ned. Salsa er best! Og siden vi alle var utkledd, dansa vi like gjerne både salsa og alt mulig annet med fine kostymer på, meg da med mann i sekstiåra-kostyme, og salsa funka fiiint. Knall!:)

Etter hvert bar det ut på byen, hvor vi dansa og koste oss videre, og det var herlig. Bra utekveld, må man rett og slett si!

Ellers denne uka har vel utekveld vært fellesnevneren sånn generelt sett. Jeg har vært ute fire dager på rad, og begynner å kjenne det, men gud, så gøy det er. Det er rett og slett verdt det. Man danser, synger og har det knaall. Så får det bare være at man kanskje er litt ekstra trøtt på forelesning en morgen kl 0730, sove kan man gjøre når man blir gammel, har jeg lært:)

Ellers har Nicaragua vist seg å være det beste i hele verden. Ingen over, men TusenFryd ved siden, vil jeg påstå. Jeg må bare komme tilbake hit en gang, og være her lenge og bare nyte hvor knall det er. Det anbefales, så bare å bli med!:)

Nå skal jeg ta meg en rolig søndag, for det trengs en gang iblant. Så får vi se om jeg tar fatt på en eksamensoppgave som øving til eksamen om under to uker. Shiiit!

Bloggings!

0 comments: