? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 13, 2009

Utfordring!

Åkej, jeg er egentlig i lykkerus over å ha fullført skriftlig eksamen, men jeg feirer med å ta utfordringen Trine ga meg. Så here goes!

Greia er å google navnet ditt + er. I mitt tilfelle; Runa er. Dette kom altså opp:

Runa er solgt.
Runa er småsøt.
Runa er et pent navn.
Runa er datter av Bea Jørgensen.
Runa Boger er født i Oslo.
Runa er ikke gravid, men trimme må hun allikevel!
Runa er åtte år, og vil bli statsminister.
Runa er eit kvinnenamn som kan ha to ulike opphav.
Runa er husets dolle og minikokk!
Runa er mest kjent for sine romlige tekstiler i store formater.

Joda, jeg vet ikke jeg. Gøy!:)

Bloggings!(Ute og feirer eksamen!:))

0 comments: