? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 14, 2009

Ferdig! (nesten)

Da var det lørdag formiddag, og jeg har fullført skriftlig eksamen, som jeg vil si gikk ganske greit. Det verste er unnagjort nå, for selv om jeg har igjen muntlig, så handler det jo om å prate, og det skal jeg få til. Jeg har vært så heldig å komme opp på mandag, klokka 1340 for å være nøyaktig, så jeg blir fort ferdig og får et par fridager. Men nå har jeg ikke vært altfor synlig lykkelig over det, for det er mange som ikke var så heldige, som fikk eksamen på tirsdag eller onsdag, og som derfor blir sittende og lese litt lenger, og få fri litt kortere. Men asi es la vida, dessverre, alle er ikke like heldige.

Skriftlig eksamen er uansett unnagjort, jeg føler det gikk ganske greit. Et par vanskelige oppgaver var det riktignok, men jeg består i det minste, så får vi vente og se til januar hvor bra jeg består, for å si det sånn.

I går hadde vi en herlig eksamensfeiring i huset til Rigo, som er "sjefen" vår her nede. Rigo har et fint hus, og vi hadde tilogmed konsert for anledningen, med herlige musikere og masse gøy dansing. Bra feiring!:)

Idag planlegger jeg å slikke sol på San Cristóbal, et av byens bedre hoteller med badebasseng, også får vi se om det blir bittelitt lesing, men når det gjelder øving til muntligeksamen så er det jo snakkinga som er viktigst, så jeg skal få snakka en del før mandag. Det blir bra! Fikk snakka endel allerede i går, praktisering under fest er alltid gøy, så det er det bare å fortsette med. Men nå skal jeg rett og slett nyte nok en solfylt dag, og ha det knall fordi det verste er unnagjort, så bloggings!:)

Runa

0 comments: