? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 24, 2009

Perspektiv...?

Nå har altfor altfor mye skjedd på altfor, altfor kort tid, så derfor ble det lite tid til blogging den siste uka av Nica-oppholdet. Jeg var egentlig bare ganske leimeg for at jeg måtte dra hjem, siden jeg ikke hadde noe lyst til det, så jeg droppa blogging for en stund, og syntes litt synd på meg selv heller. Men etter å ha syntes synd på meg selv noen dager, fordi jeg ikke får vært i Nicaragua når jeg har lyst, kom jeg over denne bloggen her, takket være Anne; www.sinober.blogg.no
Den handler om ei jente som heter Regine, som har fått diagnosen MDS/AML, som er en form for kreft, og dette har tatt overhånd over livet hennes.
Hun skriver om oppturer og nedturer, og da jeg leste at hun den 24. november hadde feiret jul med familien sin fordi hun mest sannsynlig ikke lever om en måned, fikk jeg litt perspektiv på ting og fant ut at jeg må fortsette å blogge om ting som jeg er så heldig å få oppleve, for det er faktisk ikke alle som har det så bra som meg.
Dessverre er det ikke så mye jeg kan gjøre for Regine, annet enn å si at jeg støtter henne fullt ut, og ønsker henne fortsatt lykke til i kampen om å bli frisk, selv om det ser ut til å være en utrolig hard kamp. Men hun vet hvor mange som støtter henne, og hvor mange hun har berørt ved å blogge, og jeg tror det betyr noe for henne også.

Nica-update kommer!

Runus

0 comments: