? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, March 28, 2009

Oppdatering ish

Åkej, nå er det en stund siden det ble oppdatert noe her.Derfor fant jeg ut at nå kan jeg gjøre det.
Siden sist har jeg levert inn pcen min til reparasjon og vært på byen...
PC-en min er ødelagt nemlig. Den der laderinnstikkerdingsen inni maskina er ødelagt, tydeligvis knekt, og jeg må betale selv for å få den reparert! Baaajs. Spesielt bajs siden jeg fikk den i begynnelsen av desember. Irriterende. Menmen. PC må man ha... Så da får jeg bare nøye meg med det.

Også var jeg, Christine, Trine og Lena på byen i går. Huff og huff:p Vi starta på Biblos, og endte opp på nach på Biblos med all mulig merkelig gratis drikke. Så forsåvidt var det en ganske morsom kveld:)


Ellers reiser jeg og Christine til Dublin på lørdag! Gleder meg! Da blir det Q-bar, shopping og masse gøy! På tide med noe sånt syns jeg, etter noen slitsomme uker med litt forskjellig. Så jej! Og etter Dublin blir det Trondheim noen dager på meg, og det gleder jeg meg også veldig til faktisk.Da skal jeg endelig få dratt nytte av førerkortet mitt og kjøre bil!:D Også skal jeg møte igjen blant annet Leon og noen til:) Det blir bra!


Og som om ikke dette her var nok, så er det i tillegg opplæring på TusenFryd i morgen! Blir gøy å se alle de gamle igjen, og snart er det tid for sesongstart! Det vet jeg at jeg og mange andre gleder seg til, så dette her blir bra:)

Så vil jeg at alle sammen skal kose seg, siden jeg og kommer til å gjøre det.

Jej!