? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 15, 2009

Hyttetur!

Nå er vi hjemme fra hytteturen vår. Har hatt det veldig hyggelig egentlig. Kom fram på fredagskveld, etter en laaaang kjøretur, som visstnok skulle ta 2,5 timer, som endte opp med 4 og en halv:p Vi kjørte fra Bøler klokka 5, henta Kim i sentrum, og var framme på hytta kvart på ti omtrent...Jaja:p Det var mest køen sin feil da, pluss at vi måtte vente på de andre, så det ble mase styr.

  Meen når vi kom fram, så hadde vi det kjempekoselig! Gøy å møte igjen alle som jeg ikke har sett på en god stund, og ha det koselig med dem. Masse moro og masse fyll. Uffameg... 

Og i går hadde vi det såå gøy ute i snøen! Det var flere meter med snø, så jeg og Christine hadde det ufattelig gøy med å hoppe fra taket og ned i snøen! :D Også grilla vi og hadde det fint, mens noen var i slalombakken. Jeg hadde litt lyst til det, men gadd ikke drasse med meg slalomski fra Trondheim for å få ordna det... Men det gjorde ingenting. For jeg tror ikke jeg har hatt det så gøy ute i snøen på utrolig lenge:)
Ogsåå ble det kveld igjen, og enda mere fyll. Jeg har ingen planer om å fortelle hvor mye, for det er litt skummelt... Men jeg la meg halv 5, og vekte Christine da jeg skulle inn på rommet vårt, også la jeg meg og sovna ganske fort.
Og i dag så har det vært rydding og vasking og oppvask, også kjørte vi hjem:) Hatt det kjempefint, er lettere redusert, men det var verdt det. Kjempekos opplevelse som jeg håper gjentas!:)

Jej!

0 comments: