? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, March 6, 2009

Helg og flotte ting:)

Åkej, jeg er egentlig ganske fornøyd for tida. Det er litt teite ting, men mest bra ting. Det teite er at pcen min er føkka. Det liker jeg ikke. Dette her skjedde i forgårs (dagen før oppkjøring, da jeg hadde nok å tenke på, spesielt siden jeg ikke hadde sagt det til noen) så dette ble domt. Det som skjedde, var at laderen datt ut, også plutselig gikk det ikke å sette den inn igjen. Den ble sittende altfor løst liksom. Så jeg bare ja, dette her passa bra... nej. Så ringte jeg Kolbjørn, som måtte hjelpe meg med å forklare hva dette her handla om, også prøvde Christian å fikse den, men det var for vanskelig, så han ville ikke risikere å ødelegge den, og det skjønner jeg jo godt. Så jeg tenkte jaja, jeg får levere den inn i morgen da... Da har jeg enda mer å tenke på liksom. Jej. 
  Så i går ettermiddag ble Christine med meg og leverte den, og de bare ja, dette her er ikke sikkert at går på garantien da, og hvis det ikke gjør det, så kan det koste minst 2000 kr... Jeg bare åj. Det har ikke jeg råd til... Men siden jeg ikke hadde kvittering med meg, for den ble jo kjøpt av mamma og Kolbjørn i Trondheim, så måtte de finne ut hvem det var registrert på. Jeg førte opp alle mulige, uten å vite hvem det var, dvs meg, mamma, pappa og Kolbjørn, pluss telefonnumrene til alle oss. Men INGEN av de funka! Jeg ble driiitstressa og visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg måtte bare dra hjem igjen, med pc og alt. Det var en unødvendig tur. Alt jeg lærte var at dette her kan bli dyrt. Så i dag ringte mamma og sa at hun hadde funnet kvitteringa da, så nå har hun sendt den til meg, så jeg kan ta den med til Elkjøp og finne ut om dette her funker. Og jeg syns jo det bør gå på garantien da, og det syns alle andre også. Så jeg tror jeg skal prøve å få med tante på å levere den inn, så hvis de sier at det ikke går på garantien, så kan hun hjelpe meg å kjefte litt på dem:p Jeg er altfor lite flink til å stå på krava mine har jeg funnet ut... Det bør jeg skjerpe meg på. 
Men, utenom denne lille, dog vesentlige, domme tingen i livet mitt er egentlig alt annet så bra som det kan bli på en stund. Jeg har penger, jeg skal snart på hyttetur, det er vår (!), TusenFryd åpner snart, jeg skal til Dublin om ikke så lenge, og ikke minst, jeg våkna opp i morges, og hadde fremdeles lappen!:D Dette her er det sykeste jeg har opplevd på lenge har jeg funnet ut. Jeg kan gå rundt og bare si at jeg har førerkort... Hvis noen spør meg, har du lappen?, så kan jeg si ja!:) Det er en ganske herlig følelse. 
Og som om ikke alt var bra nok med dette, så er det helg på toppen av det hele! Og i kveld skal jeg slappe av, kose meg og se på tv, og i morgen har jeg lyst til å dra til byen en tur, se om jeg har råd til bittelitt gøye ting, og ha det koselig:) 
Dette er bra. God vår, folkens! Den er på vei nemlig, under all snøen:) 
Jej!:D

PS: Har noen sett den der McDonald's-reklamen som har masse morsomme tegninger med sånne tekster under?; Du blir dumpa, du stryker på oppkjøring, datan får virus, du får virus, du rekker ikke bussen, osv? Også kommer det sånn: En god nyhet; masse tegninger som koster 10 kr hos McDonald's. Ikke at jeg egentlig er for McDonald's, men den likte jeg:) Koselig melodi, og en veldig fin greie med at det jaffal er noen gode nyheter rundt omkring. Og det beste er at jeg ikke strøyk på oppkjøring. Hihi:)

0 comments: