? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 3, 2009

Sommerting

Nå begynner det å bli en stund siden sist det skjedde noe innpå her... Og det er jo litt domt, så derfor tenkte jeg å gjøre noe med det. Det har nemlig skjedd en hel del, så jeg kan jo godt fortelle litt om det.

TusenFryd har begynt for fullt! Det er alltid like gøy når høysesongen trår inn, og vi lengre dager og mer sosialt på kveldene:) Det som ikke gjør sånn kjempemye for meg, men som er litt kjipt for selve TusenFryd, er at det har vært veldig lite folk da. Når været bestemmer seg for å runde 30 grader hver dag i noen uker, så prioriterer folk stranda framfor berg- og dalbaner og karuseller, og det skjønner jeg jo egentlig godt. Men, det gjør jo igjen at vi får gitt de som kommer litt ekstra mye oppmerksomhet, og de føler seg kanskje litt ekstra godt behandlet. Satser vi på. Ellerno:)
Nå ble det fryktelig mye prating om å være ekstra positiv på TusenFryd og sånne ting, men det gjør ikkeno syns jeg. Nemlig. For TusenFryd har nemlig blitt en så altfor viktig plass for meg, at jeg må si litt ekstra om det. Jeg har vel sikkert fortalt mer enn en gang om hvor mye TusenFryd betyr for meg, og hvor merkelig det er at jeg kan bli så glad i noe sånt, men det ER faktisk ganske merkelig, og jeg ER faktisk sinnsykt glad i hele TusenFryd, så jeg nevner det en gang til jeg. Jej! Og siden jeg nevner det, må jeg bare si enda en gang hvor glad jeg er i alle menneskene som gjør dagene mine så ekstremt fine. Dere vet hvem dere er, hele gjengen!

Noe som jeg syns er litt trist for tida, er at Christine har bestemt seg for at hun bare skal til USA en tur i tre uker. Hun reiste i går, og kommer hjem den 22. juli. Det er lenge det! Og det som gjør det enda litt verre, er at når hun kommer hjem, så er det bare litt over en måned til jeg skal til Nicaragua. Så blir ikke så altfor mye tid for jentene sammen før vi reiser til hver vår plass hele gjengen. Men vi får gjøre det beste ut av den tida som er, også får vi vel til noe imellom. Er så glad i de alle tre at det må vi få til:) Regner vel med det blir noe avskjedsopplegg framover også, men det kommer vi tilbake til.

Ellers har jeg det knall for tida. Varmen gjør vel alle litt ekstra slitne, men jeg syns vi kan prøve å huske at hallooo, hvor ofte har vi flere ukers tropevarme i Norge? Det er ikke ofte nemlig. Så nyt det dere som har fri! Så skal jeg nyte t-skjorteskillet mitt som best jeg kan;)

Blogges!

0 comments: