? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 15, 2009

Abstinenser!

Du vet når du har en jobb som du elsker over alt på jord, også blir du likevel til slutt sliten av å jobbe så mye, og derfor er du glad for å få en dag fri, men når du har denne etterlengtede fridagen, så kjeder du deg dønn ihjel fordi du ikke jobber? Ja? Sånn er det for meg nå!
Jeg har hatt fri siden i går kveld klokka halv 8, og jeg holder på å bli gal!
Egentlig hadde jeg en ganske koselig kveld i går, med besøk av Jeanette og masse koselig prating. Og forsåvidt hadde jeg en ganske koselig dag i dag også, helt til Jeanette dro hjem. Det er 20 minutter siden hun dro, og jeg har dusja på den tida, men nå blir jeg faktisk gal her. Det er INGENTING å gjøre! Alle andre jobber, så jeg har ingen å henge med, jeg er ferdig med å sove ut, for jeg sov til kvart over 1 i dag, og jeg har ingen penger jeg kan bruke på ikke å kjede meg. Hva gjør jeg nå?
Dette hadde vært en typisk dag å henge med Christine å gjøre ingenting på, noe som også hadde vært skikkelig hyggelig, men vet du hva? Christine er i USA! Takk skal du ha liksom! Så det jeg kommer til å bedrive de neste timene med, er å tenke masse, finne noe å se på TV (håper jeg), og kanskje få snakka med noen om dette her. Tror jeg trenger litt hjelp egentlig, det kan umulig være bra å være så knytta til jobben sin. Så det får vi håpe går bra. Og kanskje denne kjedelige dagen etter hvert kan bli ferdig. Men vet du hva som skjer da?
JEG HAR FRI I MORGEN OGSÅ!
Jeg vil med dette be en stille bønn til ledere på TusenFryd og andre geniale arbeidsplasser om ikke å gi for mye fri. Vær så snill. Det blir for mye av det ikke gode også. Og det er bare fordi vi elsker dere. Et ord jeg bruker altfor mye, har jeg hørt. Men jeg mener det jaffal mer eller mindre når jeg sier det. Tenk!

Nå skal jeg se videre på TV tror jeg... Hurra. "Hadde du en bra fridag i dag, Runa?" "NEI!"

Blogges etter jeg har fått et liv igjen

1 comments:

Christine said...

dakaaar.. kom hit å hold meg med selskap! :))