? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 18, 2009

Livet, på en måte...

Nå har jeg faktisk ikke abstinenser lenger, enda jeg har fri i dag også. Men jeg hadde ikke fri i går, og det gjorde visst susen:) I tillegg var det fest/vors ho Trine i går, etterfulgt av en rotete tur på byen som ikke ble noe annet enn en lang gåtur, men hva gjør vel det når man får kose seg med så fine mennesker som vennene mine?:)
Jeg har riktignok fremdeles ikke noe liv da, det går i jobbing og festing med jobbfolk. Men jeg trives med det, så det gjør ikke noe.
Jeg må forresten si det, på onsdag er det fotballcup for TusenFryd! Og da skal attrak vinne, så jeg gleder meg til å se det!:D Vi har seriøst kommet på 2. plass to år på rad nå, så det begynner å bli på tide! Bare så det er sagt. Utover det er fotballcupen en genial ting, selv for meg som ikke liker fotball. Man kan si så mangt om fotball, men når det erpå TusenFrydnivå og det ikke er snakk om annet enn en vandrepokal og heder og ære å konkurrere om, da kan jeg godt like fotball. Så derfor er jeg med som en iherdig supporter og sulliklagdeltaker for tredje år på rad, og jeg gleder meg vilt:)

0 comments: