? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, June 12, 2009

Elsk<3

Siden sist har jeg hatt det skikkelig knall:) Og det er fordi jeg har verdens beste venninner. Vi spiller alias, vi blander drinker, vi drikker vin på takterrassen på Anker studentbolig, vi sladrer som bare det, og vi ler utallige timer sammen. Fins det noe bedre? Nej, det kan jeg svare på med en gang, at det gjør det faktisk ikke:) Og bare for å ha sagt det, så er det ikke mange andre som er like støttende som disse her når ting er kjipe.

Så bare for å ha sagt det, jenter, så er jeg såå glad i dere!:)
Og her er da en liten presentasjon av jentene mine:

Christine
Uten sånne viktige ting som mat og luft og sånt, er Christine det jeg trenger for å overleve uka. En av de jeg trenger mest i hele verden, og som jeg er mest glad i i hele verden. Uten Christine hadde ting vært skikkelig kjipt. Så det er bra jeg har Christine:)










Jeanette


Jeanette er et av de mest forunderlige menneskene i hele verden. Det er ikke mange jeg kan bli så sint på, også bli så glad i igjen så kort tid etterpå. Men med Jeanette kan jeg det.
Jeanette har omtalt meg/oss som søstre, halv-lesbiske og ektepar, så jeg vet ikke helt hva man kan definere oss som. Jeg ville gått for gode venninner jeg:)
Og siden vi tilogmed har bodd sammen, vet vi det meste om hverandre. Så Jeanette liker vi:)









Trine
Trine er min Trinus. Jeg og Trine lå på samme fødeavdeling tror vi. Med to års mellomrom... Og kanskje ikke på samme sykehus. Samme mentale fødeavdeling? Jah:)
Trine er en sånn en som man kan snakke med om ting, også fikser Trine det man snakker om. Og en sånn en er kjekk å ha:) Også er Trine selvfølgelig vidunderlig i seg selv også da, og jeg er megaglad i henne, så egentlig er Trine ganske perfekt å ha som venninne.
Glad i Trinus!

2 comments:

Christine said...

søtaaa :D

tjine said...

aww :D Det der kan jeg like! ;)