? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 2, 2009

Sommervarme, billettbestilling, shopping og Christine!

Åkej, nå er det en stund siden det har skjedd noe her. Og jeg må få si at jeg har prøvd å la det skje noe, men så var det ikke så lett. For noen ganger når jeg skal endre et innlegg, så slettes hele greia! Og da blir jeg så sur på hele bloggen at jeg ikke gidder mer, også driter jeg i å skrive noe. Og da tar det som oftest litt tid før jeg er blid nok til å skrive igjen.
Men! Her kommer nå jaffal en liten oppdatering.

Vet noen hvor varmt det var i helga? Det gjør ikke jeg! Men jeg så på værmeldinga i forkant, og det skulle visstnok bli 25 grader og sol. Men, jeg nekter å tro på akkurat det. Det MÅ ha vært varmere nemlig. For gud, så varmt det har vært å jobbe! Jeg har opparbeida meg skille allerede, og vi er såvidt kommet inn i juni! Og BadeFryd har ikke åpna engang! Dette ser bra ut... Men. Det får gå. Alle har det samme skillet uansett, så så ille er det jo ikke. Bare litt:)

Jeg har endelig fått ut fingern og bestilt Nicaraguabilletter da. Så i dag fikk jeg en mail hvor det sto "Hei, Runa. Da er Nicaraguabilletten din i boks." Hvor skummelt er ikke det? Og sinnsykt kult samtidig? ÆÆÆ! Blir litt skremt, samtidig så gleder jeg meg jo sånn insane masse, så dette blir bra:) Men det å vite at jeg faktisk SKAL, at nå er det liksom snakk om en del penger hvis jeg trekker meg, det er liksom et litt ekstra stort steg da syns jeg... Men hallo. Er verdt det:)

I dag har jeg hatt fri da! For første gang på halvannen uke, og for siste gang på tre og en halv uke... Nå er det altså SFO tre dager i uka, og TusenFryd fire dager i uka. Så mye hviling blir det ikke, men jeg elsker det. Og det jo de fleste:)
Men istedenfor å fortelle om hvor glad jeg er i jobbene mine, som jeg gjør hele tida uansett, så tenkte jeg å fortelle hva jeg har gjort i dag. Og det har vært spennende, kan dere tro! Jaffal kos.

Til tross for fridagen min, sto jeg opp kl 9 i dag, og dro til legen til halv 11, og var ferdig der tre kvarter seinere. Da hadde jeg bestemt at jeg måtte kjøpe bikini, for BadeFrydopplæringen er jo på fredag, og da må vi ha bikini. Så det gjorde jeg. Og jeg har skikkelig fin bikini nå! Liker den:)
Så var planen egentlig at jeg, Christine, Trine og Jeanette skulle ut og sole oss, men det droppa vi, for den ene dagen vi har fri, har været bestemt seg for å blåse og være overskyet, og da er ikke soling like gøy. Så ble vi ditcha av både Jeanette og Trine, så jeg og Christine endte opp med å dra på litt mer shopping. Og det var kos det!:) Og litt slitsomt, jeg blir fort sliten av shopping uten penger... Men jeg fikk da gjort litt. Jeg fikk kjøpt slipperter til BadeFryd, så har jeg det, også fikk jeg kjøpt meg RØDE solbriller!:D Hvor tøft er ikke det? Sånt liker jeg.
Så egentlig har alt jeg har kjøpt i dag dreid seg om TusenFryd på en eller annen måte, men jeg fant ut at det egentlig ikke er så unaturlig, siden jeg tilbringer sånn 95% av tida mi om sommern der. Så sånn er det.


Så var det dette med Christine da. Det er nemlig sånn, at i dag har jeg sett Christine for siste gang ør det skjer store forandringer! Eller, store og store, men jaffal vesentlige! Så jeg er spent på Christines vegne, og blir den første til å ringe etter jobb på torsdag!:)
Så er det noe annet med Christine. www.christinestanker.blogspot.com er bloggen hennes, ta en titt innom der. Hun har tatt over for Thomas, og har blitt den nye Gossip Girl på TusenFryd. Så følg med der i løpet av sommeren, så får dere sikkert vite hva slags små fugler det er som hvisker diverse ting. Jej!

0 comments: