? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, June 4, 2009

Chuten, Jon Anders og Stian

For de som ikke vet det, er Chuten den boden som befinner seg ved stupet på Tømmerenna på TusenFryd. Der har jeg tilbragt ikke mindre enn seks timer i dag. Og det var kjedelig! Vanligvis er Chuten en ganske ålreit vakt, for man får slappa av litt etter de slitsomme vaktene, også kan man ta det litt med ro og bare kose seg. Men nå hadde ikke jeg vært på TusenFryd siden mandag, og da var jeg mye mer interessert i å gå rundt og si hei til folk enn å sitte aleine og slappe av. Så idag ble en kjedelig dag. Det må jeg si...

Men jeg gir ikke opp av den grunn, i morgen er jeg klar for SFO igjen, og så følger Sky-vakt på lørdag. Foreløpig vet jeg ikke hvem som havner der sammen med meg, for i utgangspunktet skulle Jon Anders og Daniel henge der med meg, men så er det sånn at Jon Anders visstnok ikke kunne jobbe likevel, og så er det jo Sverige sin nasjonaldag på lørdag, så Daniel strever med å bytte den bort. Så dette blir spennende.
Det som er litt trist da, er at dette var den eneste Sky-vakta jeg og Jon Anders hadde sammen i denne vaktlisteperioden, så nå blir det ikke Sky på oss sammen på en stund... Men vi får være sterke og ta det igjen på det sosiale utenom TusenFryd, som vi har blitt så flinke til, og kose oss med en kaffe eller en kinotur ellerno. Sant ja, Jon Anders?:)
Siden det ble mye snakk om Jon Anders nå, kan jeg vise han fram til hele verden. For Jon Anders er skikkelig fin:)




Har jeg rett eller? Ja, det har jeg tenk!

Idag har jeg forresten vært på kjøretur med Stian. Det var egentlig skikkelig koselig. Det var nemlig sånn, at Stian visste utmerket godt at jeg satt i Chuten i dag. Han hadde sagt at han skulle vinke til meg når han gikk forbi, for det er jo alltid koselig. Og jeg så faktisk Stian gå forbi hele tre ganger i dag. Men vinka han? Nejda! Takk for den lissom... Så jeg ringte Stian etter jobb i dag, for å ta opp dette her med han. Og han forklarte at han rett og slett hadde glemt det da. Jasså ja, tenkte jeg... Det var jo hyggelig gjort. Men Stian virka egentlig oppriktig leiseg for dette her, eller, om ikke veldig leiseg, så hvertfall litt leiseg. Så som plaster på såret kjørte han meg og Jeanette først til byen, også fant han ut at det sikkert var like lett for hans del å kjøre meg hjem også. Der tok nok Stian feil.

Det tok nemlig ganske så lang tid før jeg kom hjem når Stian skulle kjøre meg. Nå skylder ikke jeg på Stian da, for det var en misforståelse mellom hva han hadde sagt og hva jeg hadde sagt, men det tok nå sin tid likevel. Men jeg skal ikke si noe på det, jeg fikk kvalitetstid med Stian, og kvalitetstid med Stian er alltid kos. Så egentlig har jeg hatt det skikkelig hyggelig med Stian i dag, og jeg tror jeg tør påstå at Stian har hatt det hyggelig sammen med meg også.

Nå hadde jeg egentlig tenkt å legge ut et skikkelig fint bilde av Stian, men det hadde ikke bloggopplegget mitt tenkt. Så derfor får jeg ta det siden, og heller si at Stian er en knakende kul fyr! Jej!

Så da har jeg fortalt bittelitt om mine gode kompiser. De er jeg glade i de:)
Jej!

0 comments: