? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 3, 2009

Sånn er det!

Åkej, jeg fikk sett Christine en siste gang før det store skal skje. Heldigvis. Vi har nemlig hengt på Tveita og Haugerud i dag. Hatt det skikkelig koselig, vi har spist is, hengt på Tveitasenteret, og lekt i huskene på en av de maange barnehagene på Haugerud:) Og er det noe som er gøy, så er det å huske i sånn stor huske for mange! Christine kalte det Kina-huske, men det heter det ikke for meg. Vi kalte det bare sånn stor huske. Men uansett, sånn huske er alvorlig nedskrytt! Jeg digger sånne husker! Bare så det er sagt.

Men for å snakke mer om Christine, nå er det ikke lenge igjen. Men dette går fint, jenta mi!:) Vi ses på fredag tenker jeg, og da er det mye som har skjedd! Hvor sært er ikke det? Jej!:)

Utover det er det ikke så mye å si. Jeg har masse tanker i hodet mitt, men vil ikke snakke om alle sammen, for det er noen ting jeg vil ha for meg selv.

Men! Jeg kan si at nå har jeg begynt å jobbe bare tre dager i uka på SFO! Og selv om jeg ikke får sett så mye til folk der, så får jeg vært myye mer på TusenFryd, og det er gøy det! Så dette er en bra ting. Og om ikke mange ukene så er det TusenFryd heeele uka, og det blir jaffal bra.

Så sånn er det.
Blogges!

0 comments: