? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 24, 2009

I helga har jeg hatt det skikkelig gøy. Eller, når jeg tenker meg om, så har det vært litt varierende. Men mest gøy!
På torsdag nemlig, så var det jo Kristi Himmelfartsdag, og siden Norge har statskirke og greier, så har man fri på sånne dager, og selv om jeg ikke er kristen, så er det litt greit likevel. Så på torsdag var jeg på jobb på TusenFryd, og det var egentlig ganske greit. Hadde det gøy med Julie og Jeanette på Sky, og det er alltid kos. Så fikk vi tilogmed salgsrekord på antall flights for i år, og det liker vi:)

Men! Fredag, derimot, var en ganske slitsom dag. Vi starta riktignok seint, siden det var OBOS-dag, men det var ikke umenneskelig gøy egentlig. Det starta med regnvær, og det fortsatte med regnvær, og det slutta med regnvær. Jeg og Christine hadde det gøy med å ta bilde av oss selv, Kaja, Stian og Andreas, og fikk tiden til å gå ved hjelp av dette. Men ettersom denne tiden gikk, så ringte Marianne, og ga Kaja beskjed om at jeg skulle bli avløser for under 18-attraksjonene. Den var kjjp, tenkte jeg, men så tenkte jeg også at det kanskje kunne bli litt koselig, for det er jo masse koselige barn der.
Og det var det forsåvidt også, så for en dag var det ikke så ille å skulle være avløser under 18, selv om noen teite barn ødela litt.
Etter at jeg var ferdig med avløser under 18-skjemaet mitt, så fikk jeg ikke gå hjem. For Kaja måtte gå hjem istedet, siden hun har eksamen på mandag, og hun måtte lese. Og det er jo egentlig greit. Spesielt siden vi hadde sånn ingen flights, så gikk det ganske bra. Og jeg måtte uansett ha venta på Christine, for jeg skulle hjem til henne og ha fest, som skulle bli skikkelig bra. Så derfor ble jeg igjen.


Så etter en regnfull dag ble klokka 9, og vi fant ut at vi skulle være skikkelig raske så vi rakk halv 10-bussen. Så vi ble ferdig med alt av stengerutiner 2105, og da var det bare oppgjøret igjen. Så viste det seg at Kaja hadde stukket av med personalkortet sitt, som hun hadde logga seg inn på kassa med. Dette førte til en hel del styr, med ringing til Trine, 01, Internservice, IT, Erik og en del andre ting. Og ingen skjønte noenting. Derfor ble vi stående på Sky og fundere på dette her i en time ekstra, så vi rakk ikke akkurat noen halv 10-buss...
Da vi omsider kom oss avgårde og klokka var 10, fant vi også ut at vi ikke rakk 10-bussen, så vi ble stående på bussholdeplassen og vente i en time. Da vi kom hjem til Christine halv 1, var vi umenneskelig slitne, så vi droppa festen som ingen kom på, og fant ut at det egentlig var like greit.


Heldigvis var det skikkelig fint vær på lørdag, så vi dro og var gjester, og så på SpinSpider, som var skikkelig svær og gikk skikkelig høyt, også møtte vi Jon Anders, og kjørte ThunderCoaster, Bestefars bil, Loopen, SpeedMonster og en del andre ting, også gadd vi ikke mer, så vi gikk opp og hadde avdelingsmøte på Solgrillen. Det var skikkelig kos, og etter veeldig kort info fra Erik fikk vi kjøre SpinSpider, før vi hadde bittelitt mer møte. Og for de som ikke tror på det, SpinSpider er tøffest! Den må prøves! Men bare en gang. Jeg prøvde to ganger, og det skulle jeg ikke gjort.

I dag har jeg også vært på jobb, og det har vært skikkelig kos. Jeg, Christine og Jeanette har stått på SkyCoaster, og etterhvert ble Christine sendt hjem, så jeg og Jeanette har hatt det gøy. I dag har det vært rekord på antall dumme folk tror jeg, men det er nå så. Det gir oss en del å le av, for å si det sånn. Så det har vært gøy.
Og i morgen er det SFO-jobbing igjen. Det blir også koselig tror jeg. Det føles egentlig litt lenge siden jeg var der sist, og det var jo faktisk på onsdag når jeg tenker meg om, så det er kanskje ikke så rart. Men det blir hvertfall gøy.
Men selv om SFO er gøy, så må jeg nok innrømme at TusenFryd er og forblir den beste arbeidsplassen ever, så jeg gleder meg enda litt mer til helga for å være der igjen:)
Men jeg er nå uansett glad for at jeg har to jobber som er så fine begge to, så jeg er så diplomatisk at jeg sier at jeg har de to beste jobbene i hele verden. Og det tror jeg faktisk stemmer.


Men, for at jeg skal ha energi til å være på SFO i morgen, så må jeg sove litt nå, så jeg skal legge meg.
Natta!:)

0 comments: