? ??????????????What a Day? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??4 Grabs Today. 1286 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Backyard Summers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (4 Ratings)??3 Grabs Today. 1746 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 2, 2009

Nå er vi altså snart ferdig med vår fjerde hele dag her nede. Og det er knall!:)
Det er godt og varmt, nesten litt for varmt, hengekøyene er fremdeles like gode å ligge i, folk er like kule, vannet er like deilig, bortsett fra at det begynner å bli kaldt, og sånn egentlig er livet herlig her nede:)

I dag hadde vi vår første gruppeundervisning i spansk. Jeg er på gruppe med Vilde, Ingvild, Hanne, Christine og Olof, og læreren vår snakker bare spansk! Egentlig er det skikkelig knall, for det blir så utrolig effektivt. Etter den ene timen vi har hatt, føler jeg at jeg skjønner skikkelig mye. Så forhåpentligvis kommer jeg fort inn i litt mer flytende spansk enn det jeg kan fra før.

Nå blir det ikke et veldig langt blogginnlegg, for jeg har lekser som må gjøres og forelesninger som må leses gjennom, men jeg må vise fram noen bilder for å skryte, selv om de ligger på facebook også.






1 comments:

Christine said...

Heldiggriiis ass!! Jeg vil og bli brun. Men i england er det bare regn! XD